2015-04-05

S4. Bronisław Komorowski

W pierwszy dzień świąt wielkanocnych proponuję nieco odejść od tematów związanych ze sportami zimowymi - na dziś zaplanowałem przedstawić podpis najważniejszej osoby w Polsce, jaką jest Prezydent RP, Bronisław Komorowski. Szczegółowej biografii przedstawiał nie będę, w końcu od czego jest internet. Pokrótce opiszę historię zdobycia tych autografów - prezydent Komorowski w ramach kampanii wyborczej odwiedził moje miasto. Po kilkuminutowym przemówieniu skierowanym do zebranych rozpoczął rozdawanie autografów i robienie sobie zdjęć z rączki. Szczerze mówiąc - ten rodzaj fotografii w ogóle mi nie przypadł do gustu, jednak z możliwości zdobycia podpisu nie mogłem nie skorzystać. I udało się - prezydent Komorowski złożył aż 4 podpisy na materiałach, które wcześniej były rozdawane przez jego sztab.
Wpis ten nie ma na celu jakiejkolwiek agitacji wyborczej czy manifestacji poglądów politycznych. Uważam jednak, że warto mieć podpis najważniejszej osoby w kraju - nawet jeśli kolekcja autografów, jaką się posiada ukierunkowana jest na zupełnie inne osoby. Podpisy wyglądają tak:








Już na koniec wszystkim Czytelnikom mojego bloga chciałbym życzyć wesołych i pogodnych świąt Wielkiej Nocy - przede wszystkim wypoczynku, udanych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół, a dla osób podróżujących - szczęśliwych powrotów do domu.

10 komentarzy:

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.