2015-07-06

S5. Jan Miodek

Dziś piąta specjalna notka na blogu - będzie ona poświęcona Janowi Miodkowi, wybitnemu polskiemu językoznawcy, popularyzatorowi wiedzy o naszym jakże pięknym, aczkolwiek nieco trudnym języku. Starsi Czytelnicy z pewnością kojarzą go z programu "Ojczyzna polszczyzna", emitowanego na TVP2, młodsi - ze "Słownika polsko@polskiego", produkowanego przez TVP Polonia. Jest to jeden z niewielu autografów zdobytych przeze mnie osobiście. Miałem przyjemność uczestniczyć w wykładzie Profesora, dotyczącym współczesnych tendencji, mód, a także błędów pojawiających się w języku polskim. Profesor Miodek wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie - to człowiek niesamowicie oczytany, z poczuciem humoru, czasem nawet ironiczny, jednak zawsze z pełną kulturą odnoszący się do każdego. Autograf został złożony na zdjęciu, które prezentują się, co następuje:



13 komentarzy:

  1. Gratuluje c;
    Zapraszam do mnie :
    http://jamesautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!
    Zapraszam do mnie na nową notkę: http://autografydawida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję autografów. Co powiesz na wzajemne komentowanie notek i dodanuw do linków? Pozdrawiam i zapraszam na mój blog blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.