20 października 2018

9b. Adam Małysz

Przedstawiam kolejne podpisy Adama Małysza, zawodnika którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Obecnie pełni funkcję dyrektora koordynatora ds. skoków narciarskich i kombinacji norweskiej w Polskim Związku Narciarskim. Jako rodowitego Wiślanina nie mogło go zabraknąć w trakcie Letniego Grand Prix, łatwo można było go spotkać w Hotelu Gołębiewskim i wziąć od niego autograf (choć nie każdemu udało się wyhaczyć zdjęcie z Mistrzem). Dwa autografy zdobyłem sam, trzeci dostałem w prezencie.


LICZNIK AUTOGRAFÓW ZDOBYTYCH W WIŚLE: 29/63

Poprzednie autografy Orła z Wisły można zobaczyć tutajtutaj.

5 komentarzy:

  1. Adam Małysz - legenda Polski. Człowiek historia. Bardzo mnie cieszy, że ma takich wielkich naśladowców. Sam jest wielki! Nie mam od niego ani zdjęcia ani autografu. Nawet nie widziałam go na żywo. Masz bardzo oryginalną pasję. ;) Moja koleżanka woła na Adama 'mała mysz'i troszkę mnie to bawi xD Adam kojarzy mi się z telewizorem z tzw dupą z moich wczesnych lat, niedzielnymi popołudniami i krzykami taty "Leć Adam Leć" oraz "Jeeeeeest" :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/10/post-o-mojej-chorobie-o-tym-co-mi.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.