1 grudnia 2019

139a. Lindsey Van

Dziś na blogu chyba rekordowa liczba autografów w jednym poście, bo aż sześć. Historia ich zdobycia jest również interesująca. Ale po kolei: Lindsey Van to amerykańska skoczkini narciarska, która zapisała się na stałe w historii tej dyscypliny: w 2009 roku została pierwszą Mistrzynią Świata kobiecych skoków podczas czempionatu świata w czeskim Libercu. Wcześniej, skutecznie walczyła w Pucharze Kontynentalnym, który przed uruchomieniem PŚ w skokach kobiet był najbardziej prestiżowym cyklem tej dyscypliny. W sezonach 2004/2005 i 2005/2006 była druga, w 2006/2007 - trzecia. W Pucharze Świata brała udział w trzech sezonach: w 2011/2012 była piąta, 2012/2013 - ósma i 2013/2014 - trzydziesta czwarta. Wystąpiła w pierwszych olimpijskich zawodach w Soczi, zajmując 15. miejsce. Łącznie dwukrotnie stała na podium zawodów, raz będąc na drugim miejscu i raz na trzecim. W 2014 roku zakończyła karierę.

Teraz troszkę o zdobywaniu tych podpisów: od początku istnienia mojej kolekcji wiedziałem, że podpis pierwszej Mistrzyni Świata musi się znaleźć w moich zbiorach. Kombinowania było mnóstwo: pisanie prośby na osobisty profil na Facebooku, także na fanpage, wreszcie - listowna prośba do Womens' Ski Jumping USA. Wszystko spaliło na panewce. Po jakimś czasie udało mi się wymienić autograf Van, a posiadanie autografów wszystkich Mistrzyń Świata uważałem za mały sukces (oczywiście mowa tu o 2015 roku, od tamtej pory do tego grona dołączyła Maren Lundby). Moje niezadowolenie było na tyle wysokie, że Amerykanka znalazła się na liście przedstawionej w serii Tego pana nie obsługujemy!, jednakże w zeszłym roku znalazłem w końcu jeszcze jeden adres. Po kolejnym długim oczekiwaniu w końcu są - 4 podpisane zdjęcia oraz dwie karty:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.