6 grudnia 2014

Minął rok!

Właśnie tymi słowami po raz pierwszy przywitałem się ze wszystkimi Czytelnikami mojego bloga - a było to dokładnie rok temu. Przez ten czas moja kolekcja znacznie się poszerzyła o autografy zarówno bardzo znane i rozpowszechnione, jak i te nieco rzadsze wśród kolekcjonerów  - obecnie moja kolekcja liczy 99 podpisów od różnych osób (wiele mam podwójnych, więc łączna suma to ok. 150 sztuk). Do tej pory opublikowałem 65 podpisów od różnych osób - więc póki co mam spory zapas i nie ma zagrożenia, że skończą mi się autografy, które chciałbym Wam pokazać.
Oczywiście prośby nadal wysyłam, z tym że z odpowiedziami jest bardzo różnie - od wielu sportowców na odpowiedź czekam pół roku, a nawet i dłużej. Jednak, gdy przychodzi odpowiedź na list wysłany bardzo dawno moja radość jest wręcz nie do opisania - właśnie dlatego warto zbierać autografy.
Sezon zimowy w pełni, stąd też postaram się publikować wpisy częściej - nie jest to łatwe, będąc na studiach, kiedy to człowiek przez chwilę się nie uczy niczego, by za chwilę mieć kolokwia i sprawdziany z każdego możliwego przedmiotu.
W każdym razie - chciałbym podziękować wszystkim Czytelnikom za te 23 tysiące wyświetleń, za wszystkie komentarze i za wszystkie wymiany - dzięki temu nie straciłem motywacji do prowadzenia tej strony - i liczę, że 6 grudnia 2015 roku będę mógł napisać kolejny taki post :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.