16 sierpnia 2016

176. Bigna Windmüller

Zgodnie z zapowiedzią we wcześniejszej notce, przedstawiam autografy Bigny Windmüller, siostry Sabriny. Historia zdobycia jej autografów jest dość ciekawa: gdy 2 i pół roku temu po raz pierwszy napisałem prośbę do sióstr Windmüller, otrzymałem autograf od Sabriny, natomiast od Bigny tylko niepodpisane kartki. W tym roku napisałem ponownie, odsyłając te kartki i tym razem się udało - otrzymałem 2 kolejne autografy od Sabriny, zaś Bigna podpisała te kartki.
Bigna prezentowała bardziej równą formę niż jej siostra, choć w przeciwieństwie do niej nie wygrała zawodów Pucharu Świata. Wielokrotnie punktowała, a nawet raz zajęła 3. miejsce w Zao w sezonie 2013/2014. Startowała tylko podczas dwóch sezonów PŚ: w sezonie 2012/2013 zajęła 33. miejsce, zdobywając 71 punktów, zaś w sezonie 2013/2014 uplasowała się na 26. miejscu z dorobkiem 171 punktów. Ostatnim jej występem były Igrzyska w Soczi w lutym 2014, kiedy to zajęła 18. miejsce. Jej absencja trwająca już blisko dwa i pół roku może sugerować, że Bigna zakończyła karierę, choć nie spotkałem się z oficjalnym komunikatem w tej sprawie. Obecnie używa podwójnego nazwiska Gruber-Windmüller.

Przy okazji zapraszam do zaktualizowanego, bogatszego działu Wymiana.

6 komentarzy:

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.