24 grudnia 2016

41a. Gregor Schlierenzauer

Przedstawiam kolejne autografy Gregora Schlierenzauera w mojej kolekcji. O jego 53 zwycięstwach w Pucharze Świata słyszał chyba każdy, każdy również wie o jego obecnych problemach z formą, a także kontuzji, którą odniósł w tym roku. Jego długa przerwa ma się zakończyć, według zapowiedzi samego zawodnika, podczas zawodów PŚ w Wiśle, które odbędą się w dniach 13-15 stycznia 2017. Mam nadzieję, że jego powrót jeszcze bardziej podgrzeje atmosferę rywalizacji o Kryształową Kulę. Choć dobrego miejsca w klasyfikacji generalnej już nie zajmie, to być może pokrzyżuje plany braci Prevców w walce o czołowe miejsce.
Do Gregora wysłałem zdjęcie z 2013 roku, kiedy to celebrował zdobycie swojej drugiej Kryształowej Kuli, a także niepodpisaną kartę, którą dostałem od OMV. Gregor obie te rzeczy podpisał, a także dorzucił kartę Fischera. Ponieważ już taką mam, trafia ona na wymianę.


Poprzednie autografy można zobaczyć tutaj.

A ponieważ dzisiaj mamy Wigilię Bożego Narodzenia, chciałbym wszystkim swoim Czytelnikom - zarówno tym stałym, jak i okazjonalnym życzyć wesołych, spokojnych Świąt, spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół, a pod choinką - udanych prezentów (być może autografów?).

3 komentarze:

  1. Ogromne gratulacje :) Wesołych Świąt!
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2016/12/92-robert-johansson.html

    OdpowiedzUsuń

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.