25 września 2017

Z4. D. Kubacki, P. Żyła, K. Stoch, M. Kot

Po raz czwarty publikuję zbiorową kartkę (w tym wypadku - zdjęcie), na której podpisała się więcej niż jedna osoba - w tym wypadku widnieją na niej podpisy Dawida Kubackiego, Piotra Żyły, Kamila Stocha oraz Macieja Kota.

Myślę, że nie ma konieczności zamieszczania informacji, kim są ci panowie. Tym razem, zamiast koncentrować się na życiorysach, wypisywać wszystkie sukcesy każdego z nich (a byłoby tego co niemiara), opiszę krótką historię związaną ze zdobyciem tej unikalnej pamiątki. Zdobytą oczywiście w Wiśle, przed zawodami indywidualnymi w ramach Letniego Grand Prix 2017.

Całe sobotnie przedpołudnie spędzone w Hotelu Gołębiewskim zaowocowało łącznie 21 podpisanymi zdjęciami, a także licznymi autografami w zeszycie. Jeszcze przed zawodami zaplanowałem sobie zdobycie takiej pamiątki. Nie było łatwo wcielić w życie ten plan - wymagało to spotkania całej czwórki w dzień zawodów przed hotelem. Najpierw spotkałem Piotrka - szybko został otoczony przez wianuszek fanów (a raczej fanek), którzy bardzo chcieli mieć zdjęcie lub autograf (a w zasadzie i jedno, i drugie). W każdym razie, Piotrek podpisał to zdjęcie oraz inne, z dekoracji MŚ. Potem pojawili się Dawid i Kamil - Dawid podpisał przy windach, Kamil w holu. 75% misji było już wykonane, do pełni szczęścia brakowało podpisu Maćka, który jak na złość się nie pojawiał. Po upływie ponad godziny (w tym czasie również polowałem na podpis Simona Ammanna), udałem się na piętro, gdzie skoczkowie jedli obiad. Po skończonym posiłku udało mi się natknąć na obu tych dżentelmenów, którzy podpisali przygotowane przeze mnie zdjęcia. A ponieważ czas już naglił, praktycznie od razu z hotelu udałem się na skocznię imienia Adama Małysza.

Zdjęcie co prawda nie jest z konkursu drużynowego z Mistrzostw Świata, tylko zostało zrobione po zawodach drużynowych w Klingenthal na początku sezonu 2016/2017, jednak to jest mało istotne - najważniejsze, że cel został zrealizowany!

 
LICZNIK AUTOGRAFÓW ZDOBYTYCH W WIŚLE: 4/21

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2017/09/237-jakub-wesoowski.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Graatuluje
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/09/346-frank-lampard.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Bardzo lubię zbiorowe autografy, a zdobyte osobiście, to już w ogóle bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.