26 października 2018

217a. Lindsey Vonn

Oto kolejny autograf Lindsey Vonn, amerykańskiej narciarki alpejskiej. O niej już na swoim blogu napisałem bardzo dużo (włącznie z artykułem z serii Ronią nas w konia), gdzie przedstawiłem dowody na fałszowanie podpisów przez osoby, które je wysyłają. Potem dostałem prawdziwe autografy (można je obejrzeć tutaj), a przynajmniej na takie wyglądają. Ten autograf, który teraz prezentuję, pochodzi z wymiany. Był obejrzany przeze mnie na wszystkie strony i nie znalazłem żadnych dowodów i poszlak wskazujących na jego nieprawdziwość, toteż dodaję go jako autentyczny.

Jak już wiele razy wspominałem - Vonn jest zawodniczką, która zdobyła tyle sukcesów i tyle tytułów, że wystarczyłoby to do napisania opasłego tomiska. Najważniejsze z nich to: 137 podiów w zawodach PS (w tym 82 zwycięstwa), 4 duże Kryształowe Kule za zwycięstwa w sezonach 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010 i 2011/2012 oraz 16 małych. Trzykrotnie zdobyła medal IO (w tym jeden złoty) oraz 7 razy medal MS (w tym 2 złote). Ostatni sezon zakończyła na 10. miejscu.


1 komentarz:

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.