15 czerwca 2019

333. Alenka Čebašek

Z okazji posta z trzema trójkami w tytule przedstawiam post ze wszech miar wyjątkowy - ale o tym w dalszej części (no, chyba że przewiniecie bez czytania to od razu się dowiecie). W każdym razie - oto podpisy Alenki Čebašek, słoweńskiej biegaczki narciarskiej. W zawodach najwyższej rangi pojawia się od sezonu 2009/2010, a w kolejnej odsłonie PŚ zdobyła swoje pierwsze pucharowe punkty. Dwukrotnie uczestniczyła na Igrzyskach Olimpijskich: w Soczi i Pjongczang oraz czterokrotnie na Mistrzostwach Świata: w Oslo, Val di Fiemme, Lahti i Seefeld. Indywidualnie na imprezach mistrzowskich zaprezentowała się w 2017 roku, zajmując 18. lokatę w sprincie stylem dowolnym. W Pucharze Świata najlepszą lokatę wywalczyła w tym sezonie w Dreźnie, zajmując 6. miejsce, także podczas sprintu. Sezon 2018/2019 był najlepszy w wykonaniu Čebašek - 214 punktów dało jej 34. lokatę. Urodziwa Słowenka przysłała mi dwa podpisy.



Ale to jeszcze nie koniec! Otrzymując list byłem niezwykle zaskoczony, że jest on niesamowicie wypchany. Jak się okazało, Alenka obdarowała mnie również swoim plastronem, pomimo braku mojej prośby o niego. Tym samym jej plastron został pierwszym plastronem w mojej kolekcji i uhonorowany obramowaniem. Przeszukując archiwa FISu ustaliłem, że Čebašek miała go na sobie w dniu 18 marca 2018 roku, podczas finału Pucharu Świata w Falun - był to bieg pościgowy na 10 km stylem dowolnym, a bohaterka tego wpisu zajęła w nim 51. pozycję.


1 komentarz:

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.