15 maja 2021

404. Magdalena Czyszczoń

Kolejny post, kolejny autograf - ale zacznę nietypowo. Dziś w nocy dostałem dwa niepokojące maile od Bloggera, który od 7 lat użycza mi miejsca na swoich serwerach. Poinformowano mnie, że dwa wpisy opublikowane w marcu tego roku są sprzeczne z wytycznymi Bloggera. Dokładne wyjaśnienie było takie: Twoja treść narusza nasze zasady dotyczące złośliwego oprogramowania  i wirusów. Aby dowiedzieć się więcej, wejdź na stronę z Wytycznymi dla społeczności. Byłem tym co najmniej zdumiony, z uwagi na fakt, iż nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką sytuacją, w której Blogger usuwa moje posty z bloga. Na szczęście, dziś wczesnym popołudniem przyszła kolejna wiadomość, że wpisy zostają przywrócone i są dostępne. Cała akcja dotyczyła wpisów z autografami Svena Hannawalda (do obejrzenia tutaj) oraz Thomasa Morgensterna (do obejrzenia tutaj). Mam cichą nadzieję, że to ostatni raz, kiedy Blogger robi mi takie niemiłe niespodzianki.

Wracając do autografów - rozpoczynam krótką serię podpisów związanych z łyżwiarstwem szybkim, dyscypliną raczej rzadko goszczącą na blogu. Oto autografy Magdaleny Czyszczoń, polskiej panczenistki. Jest zawodniczką klubu AZS-AWF Katowice, jej trenerem jest Krzysztof Niedźwiedzki. Na Mistrzostwach Polski w Łyżwiarstwie Szybkim na Dystansach w 2017 zdobyła mistrzostwo Polski na dystansie 5000 metrów oraz w wyścigu drużynowym. W 2018 obroniła mistrzostwo na 5000 m oraz zajęła trzecie miejsce w biegu ze startu masowego. 27 lutego 2021 ustanowiła rekord Polski na dystansie 10000 metrów z czasem 15 minut i 42,2 sekundy. 



2 komentarze:

  1. Gratulacje :) u mnie blogger jeszcze do żadnego wpisu się nie doczepił :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) U mnie blogger przyczepił się do paru postów dawnych, ale przywrócone są tez już na szczęście. Zapraszam do mnie na nowy post z autografem https://autografy-andzi.blogspot.com/2021/05/mateusz-michalski.html

    OdpowiedzUsuń

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.