6 grudnia 2013

Tytułem wstępu kilka słów ;)

Witam wszystkich na moim blogu, na którym będę publikował zdobyte przeze mnie autografy sportowców zimowych oraz udzielał instrukcji, jak je zdobyć. Autografy zacząłem zbierać w styczniu 2013 roku, lecz dopiero teraz zdecydowałem się je opublikować. Niedawno zaczął się sezon skoków mężczyzn, dziś zaczęły skakać również panie, tak więc uważam, że jest to dobry moment na uruchomienie tego bloga. Moja kolekcja póki co nie jest pokaźnych rozmiarów, jednak ciągle pracuję nad tym, aby się poszerzała :) Postaram się publikować co najmniej 2 wpisy w tygodniu, jednak ze względu na ograniczony czas ta ilość może ulec zmianie. Tyle wstępu, zapraszam do śledzenia kolejnych wpisów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.