22 stycznia 2017

54a. Daniela Iraschko-Stolz

Ależ to był konkurs! Bardzo dobra drużynówka w wykonaniu naszych skoczków w Zakopanem. Jak zapewne zauważyliście na Instagramie, byłem tam i ja. Zdjęcia mam, filmy mam, na początku lutego pojawi się relacja z tychże zawodów (wcześniej niestety nie dam rady się za to zabrać).

Oto kolejne podpisy Danieli Iraschko-Stolz w mojej kolekcji, utytułowanej austriackiej skoczkini narciarskiej. Zanim wystartował PŚ w skokach kobiet, w Pucharze Kontynentalnym (który wówczas był cyklem najwyższej rangi) była nie do pobicia - 76 miejsc na podium, z czego 42 zawody wygrała. W Pucharze Świata zdobyła Kryształową Kulę w sezonie 2014/2015, w Soczi zdobyła srebrny medal. Wygrała 12 zawodów PŚ. Obecnie w klasyfikacji generalnej PŚ kobiet zajmuje 5. miejsce z dorobkiem 410 punktów.


Poprzednie podpisy można obejrzeć tutaj.

1 komentarz:

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.