23 listopada 2019

127a. Markus Schiffner

I oto nastał 41. sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2019/2020. Za nami kwalifikacje do jutrzejszych zawodów indywidualnych - wygrał je Karl Geiger, a dziś na skoczni imienia Adama Małysza odbędzie się konkurs drużynowy. Wczoraj byłem w Wiśle, pozbierałem autografy oraz porobiłem zdjęcia - autografy oczywiście będą sukcesywnie publikowane na blogu i Instagramie, jednak ponieważ mam spore zaległości, zajmie to trochę czasu.

Zostało mi jeszcze sporo autografów z Letniego Grand Prix - je pokażę w pierwszej kolejności. Oto autografy Markusa Schiffnera, skoczka z Austrii. Ostatni sezon nie był porywający w jego wykonaniu - dwukrotnie wszedł do czołowej "30", zajmując ostatnie punktowane miejsce - stąd jego wynik to dwa punkty. Najlepiej poradził sobie w sezonie 2016/2017, gdzie zajął 37. miejsce w klasyfikacji generalnej i zdobył 81 oczek. Raz wystąpił na MŚ w skokach - w 2017 roku w Lahti był 22. na dużym obiekcie.



 
LICZNIK AUTOGRAFÓW ZDOBYTYCH W WIŚLE: 21/55

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W komentarzu pozostaw coś więcej niż tylko gratulacje i linka do swojej strony.